Kávés csokoládé bomba

A nagy vásárlás miatt ma sem volt sok időm belemerülni a konyhai "sütkérezésbe", inkább csak "szöszmötöltem", azaz csak egy nagyon egyszerű finomságot "dobtam össze". Azoknak ajánlom, akik szeretik a csokit. :) Ez ugyanis TÖMÉNY CSOKOLÁDÉ! (Figyelmeztetés volt. :)) Nagyon finom ám, a tejszíntől krémes és lágy, kellemesen szétolvad az ember szájában. Csak picit  lehet benne érezni a kávé ízét > nem intenzíven, pont annyira, amennyire kell! Íme:




Hozzávalók:
- 100 g Boci étcsokoládé
- 100 g Boci tejcsokoládé
 - 5 dkg vaj
- 18 g-os édes nescafe por
- fél evőkanálnyi lefőzött keserű kávé
- 1 dl tejszín


Elkészítés:
1. Az étcsokiból és a tejcsokiból letörtem egy-egy darabot a "hempergetéshez" és lereszelve félre tettem.
2. A tejszínt, a vajat és a kávét egy lábasban felforraltam. Lehúztam a tűzről, beletörtem az ét- és tejcsokit, és addig kevergettem, míg teljesen felolvadtak. Ezt a masszát a hűtőbe tettem néhány órára, hogy megdermedjen. 
3. Majd egy kanál segítségével kis darabokat vettem ki a tálból, golyókat formáztam vizes kézzel, amit megforgattam a csokireszelékekben. TÁLALÁSIG HŰTŐBEN TÁROLOM!



Jó étvágyat!

Megjegyzések

  1. Tömény csokoládé? Az jóóóóóó! Guszta lett és a recept klassz.
    Boldog Új Évet kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon guszta és biztosan finom! Biztosan hamarabb elfogyott mint amennyi idő alatt megcsináltad!
    Boldog Új Évet kívánok !

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Petra, örülök, hogy tetszik Neked! :)) Boldog új évet kívánok Én is Neked! (De még biztos benézek hozzád ebben az évben... :))

    Éva: eltaláltad > hamarabb elfogyott, mint amennyi idő alatt elkészült, ugyanis a férjemmel nagy csokoládé imádók vagyunk! :)
    Boldog új évet kívánok Neked és családodnak! :)

    VálaszTörlés
  4. Hú de finom lehet! Na, ezt most mentem, és elkészítem az emberemnek hogy bűnözzön egy kicsit! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

A legnépszerűbb receptek a múlt hónapban